Thursday, August 19, 2010

Programme Coordinator & Contract

Hari ini merupakan hari ke 4 aku di IPD..ramai yang tanya IPD tu apa, ramai yang ingat Ibu Pejabat Polis Daerah...IPD aku ni ialah Institut Professional Development, Open University Malaysia. Lebih tepat lagi IPD ni dibawah METEOR Learning Sdn Bhd.

Sekejap je rasanya aku di Centre Tutor Management & Development (CTMD). Kira 2 tahun juga aku di CTMD, mula2 kena panggil dengan HRM rasa sedih gak bila diberitahu pasal job rotation. Apa pun layan jerrr..ini dah termaktub dalam surat tawaran bahawa boleh ditukar mana-mana anak syarikat (within group)...layan jerr laa

MBA? emmm insyallah bulan 10 ni aku exam. maka tamatlah MBA aku..plan nak buat DBA pulak

2 comments:

dawuz said...

ko kene panggil ker mad?nape aku HR xpanggil n trs tukau jer..huhu

jejakacinta said...

layan jerr