Wednesday, December 2, 2009

Aku letih

Hari ini merupakan hari yang cukup meletihkan aku. Sebenarnya bukan hari ini sahaja tetapi dah seminggu ini. Sebab aku sibuk uruskan Northern Regional Colloquium for Tutors & Facilitators 2009 yang akan dilaksanakan pada 5 & 6 December 2009 yang selang beberapa hari je lagi. Event buat di Cinta Sayang Golf & Country Resort Sg Petani Kedah.

Kak Akma dah berhenti, Suriya balik kg suami dia kat kelantan, amalia sibuk handle bilik resort, anizol sibuk dengan duit subsistance allowances dia, yani dengan dinner table arrangement dia. Aku asyik call sana call sini...kejap-kejap masuk bilik Dr Santhi mintak komen maam-macam. Tu lah kak akma resign la pulak time ni.. tapi tak pe semua dah besar panjang kena lah tanggung beban sikit. Betul tak?

Esok kul 8.30 kena brief Pengarah Johor yang baru. Tapi tak lah susah sgt sebb Pengarah tu pn bekas ex tutor OUM jugak. Some more he got The Best National Tutor Award 2009 on last april masa National Colloquium.

Rasa nya just few thing je lagi nak kena finale sebelum ke sg petani esok... tapi aku letih uwaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa....

No comments: