Tuesday, December 2, 2008

Sunday 30 December 2008

Ahad lalu aku ke Seremban. AKu pi sana untuk bagi Firdaus duit RM226.00 untuk projek kami bulan Febuari 2009 nanti. Saja bayar awal senang sikit. Aku sampai Seremban dah tengah hari apa tak nya naik komuter dari KL Sentral. Rasa nyesal sungguh naik komuter. Perjalanan yang lembap tapi aku anggap aku naik Oriental Express jerrr hehehhe....

Sampai Seremban, abg Ghani tunggu aku kat stesen pi melantak kat Seremban Jaya dulu sebelum dia hantar aku kat OUM Seremban. Kul 2.30 petang aku lepak dengan Firdaus dan Maizura kat M Floor. Tinjau-tinjau jap budak-budak amik exam lepas tu ikut Firdaus bank in cash kat CIMB Terminal. Bawak RM16K untuk bank-in. Lepas tu balik semula ke OUM sebab dia nak work-out.

Mula-mula ingat nak basah tekak area Seremban, tapi sebelum tu pi tengok kat panggung wayang citer apa yang ada...adeeh! semua tak best. So plan nak gi McD atau A&W tapi tak pi last2 si Firdaus ajak minum kat Port Dickson.

Sampai PD dalam kul 5 ptg kot. Parked kat Regency Resort terus ke restaurant Regency tu. Not bad that area. Private beach. Aku order English Tea dengan Boneless fried chicken with sauce dan di Firdaus order air apa tah dengan Fish & Chip.

Dok sembang-sembang tak sedar dah pukul 7.00 petang. Kebetulan pulak sebelah meja kami ada 3 orang aweks mak datuk seksi giler. Gaun minah tu transparent la pulak. Sunset view..alamak so romantik beb! tapi kalau ngan awek memang tangkap stim la jawapnya ..nasib baik dengan si Firdaus wakakakakah.

Kami bertolak balik ke KL kul 7.45 kalau tak silap. Firdaus pulak nak hantar aku balik ke KL Sentral . Perghhh! Thank you so much friend hantar ke KL. Aku cuma tolong bayar duit tol je. Samapi KL dlm 9 mlm aku ajak Firdaus lepak kat kedai family angkat aku kat Brickfield. Ibu dan pakcik ada kat sana. Ramai gak customer masa tu so tak leh la sembang sangat dengan Ibu.

Kul 10.00 mlm Firdaus hantar aku kat atas Sentral 5 untuk aku amik motor aku kat sana. Dia pulak terus masuk hiway balik Seremban. Balik umah terus pesawat 747 aku landing kat depan tv ..tau apa jadi? aku membuta la..........

No comments: