Monday, July 7, 2008

WANTED .....new movie


Ahad 6 Julai Time Square

MOVIE: WANTED

A young man (McAvoy) finds out his long lost father is an assassin. And when his father is murdered, the son is recruited into his father's old organization and trained by a man named Sloan (Freeman) to follow in his dad's footsteps.


PENDUKUNG WAYANGNYA
James McAvoy, Morgan Freeman, Angelina Jolie, Thomas Kretschmann, Terence Stamp.

oK gak citer ni.. not bad..i gave 4 star over 5. Aku layan kat GSC Time Square dengan Hairi Kinrara. Jumpa dia kat Hang Tuah Station lepas tu sama2 menapak ke Time Square. Sampai je aku terus pi ATM cucuk duit dulu..kering dah ni awal-awal bulan alamak!. Lepas tu kita orang pi beli tiket, nasib baik orang tak ramai kat kaunter. Lepas tu apa lagi aktiviti ke dua aku ialah makannnnnnnn. Layan nasi ayam BBQ lepas tu turun ke U-Mobile untuk semak line hp. aku nak aplly 018-2000079 no tu masih belum dimiliki oleh mana-mana orang . kena cepat ni. syarat kena bawak bil telefon sebelum ini yang 2 bulan latest.

Balik tgk movie terus gi lepas kat mamak kat Berjaya office..( opposite Time Square) sampai kul 6.45 baru aku berambus dari situ. Aku perasan aku kesan tumpahan air coke kat baju aku .aishemannnnn! si Hairi lak dok gelak kan aku je hampeh tul budak tu...

No comments: