Thursday, July 3, 2008

Meeting with Senior Manager Human Resource OUM

03 July 2008. Khamis. Kampus Induk OUM. Petang tadi aku berjumpa dengan Kak Laila Senior Manager HRM OUM. Kalau ikutkan jadual yang telah ditetapkan, semua staf CTMD sepatutnya berjumpa dengan Prof Mansor Fadzil Senior Vice President untuk get input "masalah" yang sedang bergelora di CTMD. "Masalah" apa? yang tu gua tak tak leh citer beb! kalau gua cerita nanti gua kena akta ISA tak pun OSA pulak nanti. Tapi meeting kena batalkan sebab Puan Nik pulak Emergency Leave, for what reasons i have no ideas.

Kembali kepada cerita ke Bilik HR, Kak Laila nak aku more "neutral" on what was happened last "Friday". So aku cerita jelah apa yang berlaku. Panjang lebar gak aku cerita. Mahu taknya dari masuk bilik kak Laila jam 3.15 ptg sampailah jam 4.45 petang aku celoteh ngan kak laila. Aku just answered the Q&A je. Sempat jugak kak laila minta pendapat..hehhehehe mcm lah aku ni berpengalaman sangat to resolve the problem.

Alamak! dah pukul 5.30 petang ni. Jap lagi kena pi HQ semula sebab ada meeting Alumni pulak kat Bilik Teratai. Bye.

1 comment:

Unknown said...

aku macam tau je masalah ape...