Thursday, December 17, 2009

Majlis Akad Nikah Norasmahan ( As & Jimmy ) 17 December 2009

Hari ini majlis akad nikah Asmahan & Jimmy di Masjid Shah Antara yang hadir dari OUM, aku dan AH , yuzery FITMC , siti farina, azmi (SVP office ) dan Aiman (Graphic)...RM5555.00 itu nilai hantaran dari pihak lelaki. 3 dulang berbalas 5 dulang itulah hantaran untuk dua mempelai ini.

Tahniah aku ucapkan kepada As. Masa akad nikah anak As asyik meragam je aku tengok nasib baik bibik dia ada bawa kehulu-kehilir.

Lepas balik dari akad nikah aku dan AH minum sekejap kat S18 basahkan tekak sebelum hantar dia balik. Sebelum balik sempat juga beli barang sedikit kat pasaraya sebelah tu.

Masa nak balik KL, jalan sesak kat federal. Kebetulan pulak selisih dengan kereta Tg Azlan. Bunyi hon dan masing-masing tersengih. Apa taknya lama tak contact each other. Sempat aku cal dia masa jalan jem. Dia baru balik dari HKL. Anak dia yang no 2 baru lahir dan tak cukup bulan. aAnak dia di tahan di wad HKL. Lama aku tak jumpa ko Lan . Takpe nanti ada masa kita jumpa ok.

No comments: