Sunday, March 29, 2009

My Weekend

Weekend ni jadual aku penuh sangat-sangat. Bermula hari Sabtu pagi aku ada kuliah kat UUM. Lepas kelas aku terus drive balik ke Bahau. Tapi masa kat Bukit Putus dah sesak jem sebab ada tanah runtuh. Hampir dua jam gak aku terkandas kat situ. Aku tengok ramai yang pusing..so aku pun pusing gak. Aku lepak kat Petronas. Abg aku cakap redah je sebab tanah runtuh kat tengah-tengah Bukit Putus tu. Akhirnya aku sampai Bahau dalam pukul 10 mlm.

Ahad pagi aku drive balik ke KL. Jemput rizal kat rumah dia pi makan kat taman melati gombak.Lepas tu teman dia pi Selayang untuk buat rawatan resdung dia. Sebelah petang Ahad aku ada kuliah dengan En Shamir untuk Management Information System. Kuliah abis kul 7.30 petang.

Banyak lagi tugasan yang aku tak buat rupanya...

No comments: