Sunday, January 18, 2009

New Facilitators and Tutor Training













































































































































































































Hari ini 18hb Januari 2008 merupakan sesi New Facilitator & Tutor Training. Sampai kat kampus jam 7.30 pagi dan terus setup meja pendaftaran. Semua berjalan dengan lancar dan ketika aku menaip ni jam dah tunjuk pukul 2.30 petang. Sesi petang dah mula dan bos aku tengah pot ..pet..pot pet kat dalam smart Lab. Aku pulak lepak dengan anizol kat bilik makmal komputer. Si Ita lepak dlm bilik dengar ceramah bos aku heheheheh....

Tahniah kepada Tutor dan Facilitator baru semoga tuan-tuan dan puan-puan sekalian sukses mengajar student otai kat OUM.Ok lah aku off dulu..sebab aku dah tak tahan mengantuk.

No comments: