Tuesday, October 28, 2008

Last weekend.....

Last weekend tak ada apa yang menarik... hari Sabtu 25 October 2008 aku pergi Open House kat Rasniaga Sdn Bhd. Rasniaga ni dealer kereta import masa aku keje kat Affin Bank dulu. Abang Azhar executive yang jaga akaun Rasniaga tu. Aku masa tu dah joint IS Department kat LTAT. Sebelah Rasniaga tu pulak showroom kereta-kereta import mewah milik bekas suami Nora Danish. Tapi dengar khabar dah jual share. Telan air liur aku tengok kereta-kereta kat Rasniaga. BMW dan Mercedez semua kow..kow punya harga.. tak dapat naik tengok pun jadilah heheheh...
Hari Ahad 26 Oktober 2008, aku gi rumah terbuka kat Pelangi Kondo. Joint Abg Azhar, Kak Liza satu family melantak daging kambing panggang. Semua menu aku belasah. Lepas tu aku dan abg azhar kena pi rumah kak fazi ( staff affin bank) kat Setapak. Ahad petang tu terus drive balik ke Taman Harmonium Seremban. Sampai sana mak ada dah kat situ...terus ajak balik ke Bahau lepas makan-makan. Sebelum tu singah umah Ateh dulu. Sampai Bahau dalam kul 10.00 mlm.

No comments: