Tuesday, July 1, 2008

Letih ......

Tepat jam 12.30 aku sampai kat perkarangan main kampus OUM, terus je terima call dari Puan Nik. Masa tu aku dan Niza onway nak pickup Musalizam untuk ke Dynasty Hotel untuk survey hotel for next convokesyen this August. Puan Nik suruh bawa file Teaching Permit. Aduhhh! kelam kabut patah balik ke PWTC untuk take out the file. Lepas hantar file baru kami ke hotel. Perut tengah lapar time tu.
Sampai hotel jumpa Sales Manager Lily untuk bincang pasal quotations untuk events on August nanti. perut dah berbunyi time tu..maintain beb! maintain! heheheheh nasib baik tak berbunyi perut aku.
Abis je makan dan berbincang, niza dengan musalizam drop aku kat Level tu..naik atas terus jumpa ita, lia dan suriya to get whatever documents yang bos aku nak .. we all rushed to main campus. Aduhhh again...kena pulak masuk ke bilik Angerik untuk standby sebelha bos aku..aiseh man1 mana lak si ita dan si alia ni?

No comments: